الثلاثاء، 6 سبتمبر 2011

I miss You So Much

I miss You So Much
هي دي هتكون رسالتي ليك مش هكتب غير كده والله اعلم رد فعلك هيكون ايه
عارف انا ممكن دلوقتي ابعتهالك بس مش هترد الا تاني يوم وهتقولي استغربت اوي من رسالتك وهتخليني اندم كتير اوي اني بعتها
بس انا مش قادرة فعلا اسكت
عايزة اقولك وحشتني اوي اوووووووووووووي
نفسي اموت واقابلك ف الجنة ونتجوز طالما في الدنيا فيه حواجز كتير اوي كده
مع كل اللي عملته فيا بس نفسي اقولك وحشتني
فعلا وحشتني مش عايزة اجملها ولا اغيرها ولا اقولها بطريق غير مباشر او اقولها ف جملة وخلاص او ابعتها ف جملة ال يعني لحد تاني واقولك سوري مش ليك
لا عايزة اقولها صريحة اوي لدرجة اني عايزة اتصل عليك دلوقتي واسمع صورتك واول ما ترد
اقولك ازيك وحشتني
وحشتني اوي نفسي ترجع زي الاول معايا نفسي تبقي انت معايا
نفسي تبقي هنا حالا نفسي تغير كل الملل اللي انا شيفاه والحياة اللي عيشاها
مشتقالك جدا فوق ما ممكن تتخيل اصعب ما في الحب الحنين والشوق
بتحس ان فيه نار بتاكل قلبك وانت مش عارف تسيطر عليها ومش لاقي حل
بس عارف كل ده ممكن يتغير ف لحظة لما ترد عليا رد من ردودك اللي كلها لامبالاه وتجاهل
بس انت فعلا وحشتني اوي انا مش عارفة ليه بحبك اوي كده
الله يسامحك يا وجع قلبي
Monday, August 15, 2011 at 8:46pm

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق